sábado, 29 de agosto de 2009

PLAN ESPECÍFICO

O KUN TRABALLA DURO

"Cumplirei os plazos". Así se manifestou onte mismo o Kun consultado por este medio. O clube impúxolle o 9 do equipe un traballo específico nesta pretemporada pra chegar en forma o inicio da liga....nada menos que a reforma dos vestuarios de As Redondas, que se todo vai ben, estarán listos para inaugurar con motivo do I Memorial Chicho.
RUMORES SOBRE O CAMBIO DE NOMBRE
"Non é certo que o estadio se vaia chamar Construcciones Kun Stadium, foi un rumor sin xeito, non falamos nada deso" "Que lle chamen como queiran....eu o que quero é cobrar e arrancar pitando..". O crack desmentiu así un rumor que circulaba por Cabana acerca do cambio de nombre do estadio a cambio dunha cantidade indecente de diñeiro. O certo é que a lamentable situación das arcas do clube alimentou o rumor....
.
...*ahora que me fijo ben.....¡ solo hai unha foto onde ten a paleta na man !....mmmmm....así non acabamos a tempo.....

2 comentarios:

idc dijo...

hola, moi boas , en primeiro lugar quero felicitarvos polo blog que e moi divertido e entretenido e despois qeriabos pregunta se había algún blog que cubra a información dos rapaces do Cabana xuveil que xogan na liga galega e que en un futuro lonxano vos quitarán o sitio nos veteranos,jajaja

CARIOCA dijo...

gracias polos piropos. En canto a información sobres os xuvenís, non teño nin idea. Que eu sepa non hai ningunha. A ver ahora que se rejuveneciu a directiva se algún se anima. Xa os picarei eu.
saludos.