miércoles, 24 de septiembre de 2008

QUIETOS AHÍ OS PONYS!!!

CABANINTER - NANTÓN. Volve o Derbi a Urixeira.28 S. 11:00

O domingo volve o Derbi o municipal. Os Ponys Indomables con Paquinho Maravilla e RonaldMuiño Gaucho o frente volven As Redondas. Veñen con dous ex-xogadores da factoría do Cabaninter nas súas filas e con un plan especial para achicar a Ibrahiminovic.


Luisemburgo conta con todos os seus efectivos, incluidos Lilowen e Juninho Penambucano, que debutarán na presente tempada xa que non poideron estar na Rocheira.
Futebol de kilates. Alta tensión. Xa podedes conseguir entradas en www.entradasproderbiapuntapala.com.

14 comentarios:

Anónimo dijo...

caraaalloo, o domingo vai subir a temperatura na bombonera das redondas!!! sorte os dous e que reine a deportividade

Anónimo dijo...

caji en diola,que partidaso compaño, o problema vai a ser pa coller entradas,non sei donde chispas estaran a venta pero o problemas e si se ajotan de todo,de todos modos que reine a deportividade e que nunca falte o sentido do humor.

Anónimo dijo...

o sábado, na feira da ponte vai haber dous reventas escondidos xunta o chiringuito que vende calcetíns (2x3, oiga!!). A palabra clave é "ponis indomables", teñen un carjamento de entradas da jrada Barandilla Jalvanizada Sur....sschsss

Anónimo dijo...

ay eu xa falei con Electricidad Chispa Luz "El Parga" e teño dous pases pro Palco VIP da compañia.jeje

CARIOCA dijo...

Podedes enviar "Entrada pro derbi" o 343 e ijual vos toca aljunha.

(coste sms 1,98+IVA+recarjo+aostiabendita)

CARIOCA dijo...

..confidente, andamos encima túa. Moito coidao. Debes ser o mismo que anda falsificando as camisetas do KUN...mmmmm

Balares dijo...

Eu teño 45 entradas que conseguin tocando un par de "teclas", se alguen quere algunha solo ten que chamarme, están a venta apprecios "populares", ademais, con cada unha regalo un cabrito majorero.
Estaba o 3.476 na lista de espera dos abonados para facerme socio pero a semana pasada xa me deron o carné.
Eu creo que habería que investigar porque se están dando moitos casos de favoritismo no seno desta directiva.
Os que queiran algunha que me envien un email a xanosparecemosomadriddecalderon@aurixeira.com

Anónimo dijo...

Tamos a espera da subención pra ampliar o graderío "Fondo Camiño da Casa da Pradera" e sacaranse a venta mais abonos. Que haxa calma na torÇidA.

Anónimo dijo...

sodes a hostia,mira que me viciei a este blog,xa o votava de menos!!!
sorte domingocontra o nanton

Anónimo dijo...

eu.....eu....tamen dijo o que,claro ,a cousa non esta nda clara,pero nada clara de nada,estou a pensar que,claro si dous equipos se enfrenten,os dous non van a jañar,e dijo eu...quen jañara ? eu creo que entre eles debian de repartir os puntos,e tamen os goles,e tamen o jiso do medio dia,facer unha festa rachada coño,que esto fora como o dia do sacramento,facer festa espetar uns fojetes e que viva os festexeiros ,os invitados, e tamen nos. amen.

Anónimo dijo...

E dijo eu, se Allo lle gaña ó Alcalde, pódese tomar como unha insubornación?

CARIOCA dijo...

aaayyy...por ahí pode haber debate.....a lesión de rodilla de Allovich, ¿non será unha espantada pra borrarse da lucha contra o sheriff?.....hai que investijar xa, poñemos a maquinaria informativa en marcha

Anónimo dijo...

A VERRRRR OOOOOOOOO¡¡¡¡¡¡
TAN MAL FOI O DERVI PARA NON INFORMAR NADA??????

Anónimo dijo...

Hay que facer unha manifestación... información sobre o derbi xa!!!
Jajajajaja
Estamos tan acostumbrados a ter información permanente que non podemos estar asi. De todos modos que sepades que acabaron 1-1
Vese que non se atreveron a ganarlle o Alcalde, non vaia ser que para o ano que ven non haxa subvención municipal.